tisdag 12 januari 2010

Fy fan vad Världen är orättvis!

Tja sitter här själv i mitt rum i Skövde inte jätte kul men sånt är livet. Har ätit tacos innan idag och det var gott. Slapp dag idag i skolan började klockan 11 så det säger väl allt? Men nu ska jag ta tag i mej själv och börja blogga det har min mamma sagt och säger hon så, så är det så. Det finns inte så mycket att tilläga om de. Alltså alla som bor hemma med sina föräldrar, syskon och nära och kära ta hand om varandra varje dag som den kommer. Igår fick jag veta på telefon att antagligen har min ena syrra råkat göra illa knät igen kan de bli värre? just nu när jag skriver dessa rader saknar jag min familj igen. Pratade nyss med mamma och Felicia i telefon och blev ledsen för jag saknade alla så mycket. Framförallt Mikaela när det hänt som det har hänt. Nu blir det tv och så.
PS. Det står nog och vänter daim glass på mej i frysen?
Hade gött och ta hand om er själva! puss och kram.

3 kommentarer:

  1. Va roligt att du börjat blogga igen. De var ju mycket du skrev behöver ju bara skriva några rader ibland. Tråkigt att du är ledsen men det blir förhoppningsvis bättre, låter ju lite mysigt med tacos o nu dajmglass. kramar mamma

    SvaraRadera
  2. vad söt du är! <3
    jag saknar dig också jättemycket...
    du är den bästa storebroren man kan ha, puss älskar dig! <3

    SvaraRadera
  3. du är bäst pontus, jag älskar dig! :) <3

    SvaraRadera