tisdag 19 januari 2010

Jobbig dag men nu börjar det roliga....

Dagen började tidigt idag igen! Asså fatta hur jobbigt det är att gå upp så tidigt. Tänker varje morgon på dej pappa när jag gör de! Skolan var helt okej men väldigt seg och lång dragen. Sista lektionen var special idrott och idag var den väldigt rolig eller? Nu på kvällen ska jag mysa med mej själv. Tolka de hur ni vill? hahaha.. det finns två menyer att ta idag och jag ska ta båda.
Meny 1 Muffins till förätt, Varmrätten idag får bli tacos och till efterätt en jävla massa daim glass.
Meny 2Förätt Tyskland-Polen kan bli en otroligt bra match eller? Huvudrätten får bli en sån laddad match som Sverige-Slovenien ska kim våga panga idag? och vem ska stå i mål ?det är många frågar man vill ha svar på.. Kvällen avslutas med en riktigt bra efterätt det är inte mindre än paradise hotel som det ska kollas på! Nu måste jag gå för ska laga lite god mat.
Men jag kanske bloggar sen igen annars hörs vi imorgon.
Puss och kram älskar er och det vet ni vilka som betyder!

1 kommentar:

  1. Du är en riktig, handbollsnörd, eller sport nörd kanske. Du är helt galen som kollar 3 matcher på en kväll. kramar mamma o lycka till i dag när ni ska iväg och spela match

    SvaraRadera