torsdag 28 januari 2010

Snart SM!

Tjenare allihopa hoppas allt är bra? Ska berätta att igår vann vi mot 92erna. Vi vann med 4a och borde nog vunnit med mer.. Känns som att det finns mer att ta inför Sm i helgen eller? En sak som jag vill säga är att jag skriver detta meddelande till många personer som betyder mycket för mej.
Familjen är så viktig för mej, så det går knappt att beskriva med ord, mår ni bra mår jag bra och tvärtom... Mamma, pappa och syskonen har alltid en plats i mitt hjärta<3. Släkten... Stefan och moster ni finns alltid där för mej, både med och motgång, Stefan dej har jag inte känt lika länge men ni två är underbara tillsamsns. Mormor vad ska man säga om en sån som dej du har alltid hjälpt till med allt, hade alla varit en sån som dej hade det inte varit många krig? hahah skämt och sido, du ska veta jag kommer alltid stå vi din sida! Steffe/Pia/Molly en riktig god familj och även innan molly kom så har jag riktigt goda minnen. Johanna min flickvänn vad skulle jag göra om jag inte träffa dej för 3 och ett halvt år sen? Tänk vad kul vi har haft och alltid kommer att ha? vi har även haft motgångar som vi löst och det är dem man blir stark av. En person jag skulle vilja tacka för mycket här i livet heter Niklas ireus stava jag rätt? Nej du ska veta det om du läser detta, så läser jag ditt avslutningbrev nästan varje kväll. Det du lärt mej och hjälpt mej med är så oerhört betydelse fullt. Det finns 4a nyckeord som man kommer lång på som det står i brevet som du skrev och här är dem: Självkänsla, Självförtroende, Ödmjukhet, Engagemang. Det är dem fyra orden och jag skulle kunna utveckla dem men då hade jag fått skriva 2672 sidor och det orkar jag inte utan ni får fundera själva. Tack så hemsk mycket du lärde mej Niklas Ireus! Nästa person är en som alltid stöttat mej dem senast 6 månaderna typ. Mikeal samulesson vem kan tro att du är bra på laga mat? Jag trodde inte på det men du är ju kung på det! Du kör mej alltid snackar alltid och hjälper mej med det jag behöver det är sådana saker som betyder när man är en ensam varg på kvällarna här i Skövde ibland. Den sista jag skulle vilja hylla är Adam vilken go kompis som har lärt mej hur mycket som helst här i Skövde, hade jag inte haft dej i klassen vad skulle jag då göra? Du fattar vad jag menar... Sedan finns det personer som betyder också väldigt mycket och ni vet vilka ni är som har skjutsat, pratat och gett mej mat här i skövde ni vet vilka ni är.. Så det jag egentligen jag ville säga är TACK SÅ MYCKET FÖR JUST DU FINNS!

9 kommentarer:

  1. Pontus du är otrolig, sitter här och läser och gråter av lycka för att du är just min son. älskar dig så oerhört mycket. Tänk om fler hade lite av det du har och ger oss va lätt allt hade varit i livet. De är oerhört starkt och skriva som du gör i den ålder du är men du har en sådan stark självkänsla och när du inte har det, får du det utav oss när du ringer hem. vi syns snart älskar dig mamma

    SvaraRadera
  2. Du betyder allt <3

    SvaraRadera
  3. tack för alla fina ord kram mormor

    SvaraRadera
  4. Pontus du är underbar, de känns så bra att jag betyder mycke för dig de gör du för mig med, de värmer alltid när du ringer:)Tycker oxå att de är så bra att du berättar de för de är de inte många som gör!! Va stolt över de!! Puss Kram Moster

    SvaraRadera
  5. du är bäst brosan ! <3
    älskar dig! ! :D
    / felicia.

    SvaraRadera
  6. tja bror! :D
    vad fint skrivet, jag älskar dig också! <3
    puss och kram jag längtar tills vi ses!
    /mikaela

    SvaraRadera
  7. Va fint du skiver Pontan. Första gången jag läser på din blogg men jag har bara vetat om att du har en i ca en vecka,men nu ska jag läsa oftare.Ha det gott/Steffe

    SvaraRadera
  8. Fint skrivet Pontus, é riktigt stolt över att ha dig som kusin <3. Kristoffer´é oxå i Skövde nu och gör lumpen, så vi ses bara på helgerna. Vet precis vad dina föräldrar o syskon går igenom känslomässigt när du nu inte bor hemma på heltid! Kan även tänka mig in i din situation. Det är nog inte förrän man kommit hemmifrån som man förstår vad man saknar o alla runt omkring betyder. Har fått många o varma sms från Kristoffer däruppe i Skövde. Ha det nu gott o plugga ordentligt. Kram kusin Helen från Mölndal

    SvaraRadera
  9. Hej! Det är Iraeus som skriver några rader. Jag vill bara säga att det var riktigt kul att läsa det du skrev om mig. Att läsa sådant ger mer för mig som lärare, person än att få en stor löneförhöjning av rektorn. HA det BÄST. så syns och hörs vi!!!
    Hälsningar Iraeus

    SvaraRadera