onsdag 20 januari 2010

Onsdag....

Dagen började med sovmorgon till ungefär halv 9e. Skolan sen och man satt och lyssnade på Helena Jansson som tagit Vm guld i orientering och kom 4a i omröstningen om jerringpriset i måndags. Började halv 10 och slutade typ en timme senare. Luncha i skolan och gick sedan hem där jag är nu. Gårdagen var sådär i med att Sverige förlorade mot Slovenien, vi ledde ju med 6 bollar i halvlek. Mina 3 plus från gårdagen match går till. +++ Dan beutler en riktigt go kämpa glöd och spelade riktig bra igår i målet. ++ går till Lukas Karlsson visade vilket skott och inställning han har, var en av dem som vågade ta för säg. + Ger jag Niclas Ekberg säker straff skytt plus att han gjorde 2 andra pyttsar. Hade inte dem leggat så långt ut på Kim igår hade han gjort ännu mer mål. Måste även berömma det Svenska försvaret i första halvlek riktigt bra synd att dem inte orka hålla uppe de hela vägen. Ny match idag och bara gå ut att köra.
Även mitt egna lag har match idag borta och ska åka långt idag. Deije ska vi till och hoppas på en bra match där uppe. Nu måste jag fortsätta laga mat, tvätta och diska vad gör man inte egentlien? Hörs ikväll eller imorgon! Kommenterna gärna när ni läser bloggen!
Puss och kram....

1 kommentar:

  1. du är helt fantastisk, roligt att du bloggar igen. Fullt upp med disk och mat redig pojk. bamse kramar mamma

    SvaraRadera