söndag 24 januari 2010

Nu har helgen gått....

Nu är det söndag och jag sitter och skriver på en inlämning som är bläääää! Men idag åkte Johanna hem tidigt för hon skulle träna, igår hade vi jätte mysigt och kolla tv sen somnade vi. När jag hade lämnat henne på rese så var det dags att fortsätta gå! fy fan vad jag gått i helgen skulle kunna skriva ett helt inlägg om bara de. Juniorernas match mot bajen idag var riktigt rolig att se på, dessutom vinst med två bollar och vidare till sm steg 5. Är det våran tur nästa helg? Aja får se hur det blir i eftermiddag men hoppas på det bästa. Måste säga att nu längtar jag faktiskt hem till min familj och det kändes som att när Johanna åkte gick all luft man hade i hela kroppen bara rakt ut. Men måste fortsätta skriva här puss och kram hörs snart...

2 kommentarer:

  1. vi längtar efter dig me, men vi syns ju på tisdag kväll, fundera på va vi ska äta när du kommer. kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Älskling saknar dig sjuk mycket! men håll ut vi ses snart <3333

    SvaraRadera