måndag 18 januari 2010

Otroligt tråkigt!

Denna dagen började tidigt på morgonen. Gick till skolan och sedan när den sega dagen i skolan får man väl säga? så gick jag och Adam den storre och gymmade. Sedan hängde jag med adam hem och åt lite och sedan var det dags för träning igen. Måste säga att jag tycker det var en av dem tråkigaste träningarna sedan jag började spela i IFK! Men det är bara att kämpa vidare och hoppas på bättring. Jag längtar oerhört myckey till den dagen jag får spela mitt 9a.... Det är bara att kämpa och visa dem som pappa alltid sagt eller? Mén imorgon börjar ett otroligt kul Em slutspel, ska bli j------ roligt.. Men ska sova nu imorgon är det mycket som ska göras mer än skolan. Städa diska och tvätta.
PS. galöm inte att ta dagen som den kommer!

3 kommentarer:

  1. Du är otoligt stark, kämpar på de kommer att löna sig ja lovar. Tänk att du både klarar skola disk tvätt och mycket mer bl.a att blogga älskar dig vi syns snart. mamma

    SvaraRadera
  2. du är stark brorsan, du klarar allt! <3 :)
    jag älskar dig,<3
    vi hörs,
    puss och kram
    lillasyster mikaela!

    SvaraRadera