tisdag 26 januari 2010

Tisdag dock ingen hemreesa!

Idag är det som sagt tisdag mina älskade handbollvänner men jag blir kvar här i skövde bara för det är träning idag... Fick veta detta igår och då blev man glad? Som sagt träning idag med hf och hoppas på spel på mitt9e rollen... På tal om mitt9a, vem är inte världens bästa om inte ivano Balic i kroatien så jävla bäst! Idag blir det att pluggA på antikens Grekland och kolla handboll såklart... Det behövs även diskas eller? Kom och hjälp mej hahahahahahhaa... Men nu ska jag gå och läsa lite på datorn har ju till halv 3 på mej sen börjar plugg tiden... Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. lycka till med pluggandet! :)
    jag ska hälsa ifrån niklas ireus till dig! :D
    jag saknar dig och hoppas jag kommer upp på torsdag, ha det gött puss älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du inte kom hem men vi syns på lör, de är bara att träna syn att få veta det så sent bara, ingen framförhållning där inte. Lycka till med pluggandet så du lyckas på provet. kramar mamma tänker på dig

    SvaraRadera