tisdag 20 oktober 2009

Tisdag! Tänk att gilla dem så mycket!

Tja allihopa hoppas att alla har det bra. Idag harvi haft ett prov i skolan på politik och idelogier jag tror det gick ganska bra faktsikt men man ska ju aldrig vara säker. Det var ett sånt prov manm tror det går skit bra på men man blir chockad sen. Men inte denna gången tror jag inte det blir så. Efter skolan åkte jag med Adam hem och åt lite mat och sedan godis. Det ska tilläggas att vi pluggade faktiskt också. Imorgon är det A-lags match mot Redbergslid och då ska dem få smaka på storstads folket. Även löpning imorgon innan matchen. Nu ska jag sova snart så ses puss och kram!

1 kommentar:

  1. Hallojs moster här kul att se att du har en blogg de hade jag ingen aning om (såg de hos mormor) ska följa dig nu. De ska bli kul, nu när vi inte ses så mycke kram kram

    SvaraRadera