måndag 19 oktober 2009

Snart lov!

Hej alla vänner och familj. Jag har glömt att skriva om båda våra matcher som varit, förlåt mig. Vi har vunnit båda två först mot 92erna med 29-27 en tät match när båda lagen kände varandra innan och utan. Sen igår söndag så mötte vi kristinenhamn och ledde med 27-7 i halvlek ett ganska bra resultat om man säger så men det var inte heller mot det bästa laget i Sverige. I andra halvlek la vi av lite och slutatde spela stundtals framförallt i vårat försvarspel. Men till slut vann vi med 51-24 får vara nöjda med våran första halvlek. Sedan efter matchen åkte jag med Adam hem och fick mat. Vi gjorde också lite läxor och så. Jag åkte hem lite före 8. Marie körde hem mej och det är Adams mamma om ni vill veta. Tack för maten och all hjälp familjen Sameulsson jag är oerhört tacksamm. Denna vecka i skolan är dettvå prov ett i samhäll och ett i engelska får se hur det går får ju hoppas på de bästa. Hade gött MVH: Pontus den STORRE!

1 kommentar:

  1. Du är ändå duktig som bloggar fortsätt nu o skriv lite varje dag. va en härlig helg när du var hemma. älskar dig mamma

    SvaraRadera