tisdag 2 mars 2010

Tisdag.......

Igår var det match mot Rik på bortplan och vi åkte buss och kollade.. Kul att åka lite som omväxling?`Men om matchen ska sägas att Äpplet i målet i Skövde är snart i landslaget och att domarna i Elitserien är så DÅLIGA! Men tyvärr förlorade vi med 4 bollar och en lite tråkigare hemresa... Idag i skolan så var det en hel vanlig dag förutom att jag och Emelie hade en diskusion, det var faktiskt okej och den handlade om mat... Lite kul att någon mer än jag vågar säga vad dem tycker... Julia och Adam vågar ju aldrig det så någon är ju tvungen. Jag och Emelie är lika bra vänner nu som innan om vi inte är bättre vänner nu... Idag ska jag se när pappas lag möter Hk country U -lag och vi får väl se hur detta kan gå? Läste att dem hade tyvärr många bra spelare borta idag, väldigt tråkigt... Men så är det väl i division 4a med så långa bortamatcher... Nu ska jag vila lite framför x-boxet och sedan äta,gymma och kolla på När BOLLEBYGD kommer till stor staden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar