måndag 8 mars 2010

Åter en ny vecka!

Hej! Igår spelade vi match mot HP Skövde och vi vann med 12 bollar.. En säker och enkel vinst ledde redan med 8-2 efter 10 minuter, vi knäckte dem direkt och det blev en enkel resa. Man kan säga att det var en dag på jobbet. Vi ledde med 10 bollar i halvlek och i andra kändes det som vi bara ville spela av den. Andra halvlek tycker jag inté att HP var bättre utan att vi gick ner oss och blev sämre. En god seger och ett derby är ju alltid ett derby som man säger.

Måndag idag har vi haft datakunskapsprov och det gick väl hyfsat får man väl säga,jag tror det i alla fall. Nu har jag kommit hem och packat upp all mat jag var och handla efter skolan.. Har röjt upp någorlunda på rummet nu så man ser faktiskt golvet, ni kanske inte tror mej men det är 100 procent sant. Nu ska jag vila och sedan äta eller tvärtom.. Sedan är det väl höjdpunkten på dagen i och med att det är träning...
Ni få hade så gott och man kan aldrig äta för mycket TACOS!

2 kommentarer:

  1. skönt me tacos de tröttnar man aldrig på, nu är biljetten beställd , skönt att vi syns i morgon igen .kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hallojs!!! Kul att de blev som du trodde med matchen och att provet gick bra!! Säger de samma tacos kan man aldrig få för mycke av kramisar moster

    SvaraRadera