torsdag 4 mars 2010

Slutspel?

Igår var det onsdag och vil slutatde tidigt och jag åkte med Adam hem för det var min tur att baka. Tro vad ni vill men tillslut blev det bra, det är bara att fråga min klass... Kollade vi på Skövde HF igår kväll och det blev en ganska enkel resa till slut men det är nu det börjar för drottningarna HF...

Idaf i skolan så blev min specialpedagogik inställd så jag fick gå hem som alla andra i klassen för en gång skull.. Nu ikväll så äre löpning innan A-lags matchen+ lite styrka, det ska la gå bra får se hur många vi blir. Hoppas jag får använda båda händerna för att reäkna ihop dem efteråt.. Nu gäller det för A-laget idag en förlust idag skulle vara väldigt tung, men jag tror dem är starka och klarar av att vinna på hemmaplan.. Vinner vi inte idag blir det tungt att ta säg till slutspel men som sagt det går ju fortfarnade...
Nu ska jag dra mej men ni få ha det så JÄVLA GÖTT!

1 kommentar: