torsdag 11 mars 2010

Allsvenskan!

Tja igen, nu kanske i tror att jag är sjuk eller något när jag skriver på min blogg två gånger på en dag men det är jag inte hahahaha. Jag tänkte vi skulle ha en tävling i allsvensk fotboll hoppas att många vill vara med och vinna det är en ära att bara kunna slå mej i detta hahahah.. Vi får väl se vem som skrattar sist. Reglerna är ganska tydliga man lämnar in sitt tips senast innan omgången startar och det är som vanlig tippning. . Det kommer delas ut andra och kanske ett litet tredje också..

Man ska alltså tippa varje omgång..
Tippa skyttleligan
Sedan ska man veta vilka som vinner allsvenksan.
Det kan bli en extra tävling i sommar när VM spelas.

Om ni har funderingar så ska ni höra av er till Maja min mamma alltså.. Gör detta imorgon är ni snälla. Sedan så är det jag som är tävlingsledare och håller i det men ring till Maria Fahlström om ni vill veta mer och har några fråger.

Lycka till nu kära tippare!

4 kommentarer:

  1. hahha lätt :D
    vi ses ikväll, puss <3

    SvaraRadera
  2. haha, sjukt söt är du ;P<3

    SvaraRadera
  3. Iraeus är gärna med. Går det bra om jag betalar till Felicia eller Michaela nästa vecka?
    I alla fall så ser min rad ut som följande
    Kalmar FF - IFK Götebo =2-1
    AIK - Mjällby =2-0
    Helsingborg - BP =2-1
    Halmstad - Trelleborg=2-1
    Häcken - Djurgården=2-1
    Gais - Malmö FF =1-1
    Örebro - Åtvidaberg=3-0
    Gefle - Elfsborg =1-2
    Ha det bra. min mejladress nikodemus42@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. tjohej! :)
    här kommer min rad:
    Kalmar-Göteborg = 2
    Helsingborg- IF Brommapojkarna = 1
    Häckan-Djurgården = 1
    Halmstad-Trelleborg = x
    AIK- Mjällbi AIF = 1
    Gais-Malmö = 2
    Örebro-Åtvidaberg FF = 1
    Gefle-Elfsborg = 2

    Skytteligan vinner tobias hysen och allsvenskan vinner Elfsborg! :)
    ha det bäst , (: <3

    pussss<3

    SvaraRadera