måndag 22 mars 2010

Måndag och vad är meningen?

Tja! Idag var det faktiskt ganska kul i skolan tycker jag som är riktigt tråkig i vanliga fall.. Men efter skolan gick jag och handlade och sedan åt jag upp lite av det jag hade handlat. Nu på kvällen har jag tränat och måste säga att jag tycker det var tråkigt idag! Det känns just nu som det inte finns någon glädje i det man gör och jag tänker varför håller man på då? Hoppas såklart att det blir ändring på detta. Vet inte riktigt varför jag känner så men så är det faktiskt bara. Elfsborg vann med 6-0 idag och räkna med självförtroende nu för dem gula! Ska gå nu men ni få ha de så gött!

Ps min andra blogg krånglar så vet inte riktig vad vi ska göra med den...
Det löser la säg får vi hoppas...

4 kommentarer:

  1. hoppas det blir bättre med träningen nu.
    jag älskar dej pontus!<3
    du klarar allt. :)
    gött med vinst för elfsborg!
    puss mikaela

    SvaraRadera
  2. iraeus rad omg. 3
    Kalmar FF - Elfsborg =2
    28/3 Halmstad - Åtvidaberg =1
    Gefle - Malmö FF =1
    29/3 Gais - AIK =x
    Örebro - Mjällby =1
    Helsingborg - IFK Götebo =1
    30/3 Häcken - Trelleborg =1
    31/3 Djurgården - BP =x

    SvaraRadera
  3. Hej hoppas du tycker de blir roligare med handbollen annars är de ju piss, förstår de:( Men de tror jag du kommer att tycka tänk på de roliga som händer över påsken de kommmer vara en jäkla upplevelse:) kramisar din bästa moster

    Skickar även raden för fotbollen
    Kalmar -ife 2
    halmstad-Åvidabeg 1
    Gefle-Mff 1
    Gais-Aik 1
    Örebro -Mjällby 2
    Hif-IFK 2
    Häcken-Trelleborg 1
    DIF-BP x

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att jag älskar dig och tänker på dig jätte ofta även fast jag inte alltid hör av mig eller skriver på bloggen, men de hoppas jag att du vet puss kram moster

    SvaraRadera