torsdag 11 mars 2010

Nu drar den snart igång!

Tja hoppas allt är bra? Jag har inte bloggat på två dagar i tisdags åkte jag hem och det var skönt, igår så orkade jag inte bara. Men nu så orkar jag.... Idag slutade vi 12:15 i skolan och det var skönt åkte hem vilade och nu ätit mormors goda köttbullar... Har slängt i min första maskin med tvätt denna dag och snart diskat upp all min disk i alla fall. Imorgon är det helg och det ska bli skönt! Men inte vilken helg som helst utan en helg där allsvenkan drar igång och det ska bli njutbart. Har längtat så länge på just denna dag (lördag) och det ska bli nice.. Jag har en ide om att vi ska tippa allsvenksan på något sätt är det någon som är på? Hade varit kul men jag vet inte riktigt hur det ska funka? ska fundera...
Nu ska ni få höra en bra låt om ni trycker härKenta http://www.youtube.com/watch?v=J5RdjEvvN8A..
Hade gott ska softa lite vid spelat... Puss.

2 kommentarer:

  1. jag saknar dig! <3
    gött att du mår bra och att ni fick sluta så tidigt. :)
    ha det bra nu,
    puss jag älskar dig brorsan! <3

    SvaraRadera
  2. klart vi ska tävla allsvenskan, du ordnar väll de, vi betalar men tänk snabbt på lör börjar de. kram mamma

    SvaraRadera