lördag 13 mars 2010

Nu är allt klart på den Allsvenska bloggen..

Tja alla hoppas allt är bra.. Nu är jag hemma i helgen och det är väldigt skönt.. Som sagt har jag öppnat en till blogg och jag ska ge er en länk till den här nere sen.. Där kan ni gå in och tippa allsvenkan och skriva kommentarer på/om den om ni vill. Man ska ha tippat innan klockan 15:00 idag för att få vara med.. Eller ska man ha lämnat in ett papper till min mamma med alla matcher och sin rad... Den som var först till att medverka i denna tävling är Ireus och det tycker jag är väldigt kull att du ville vara med.. Hoppas många vill vara med för detta kan bli väldigt kul tror jag. http://pontusallsvenskatips.blogspot.com/ Klicka här så kommer ni dit, nu får ni klara er själva hahaha!

1 kommentar:

  1. härligt att dom vann, men de satt långt inne.

    SvaraRadera