torsdag 25 februari 2010

Torsdag...

Idag är det torsdag och vi har haft samhällsprov, man fick göra det parvis och jag gjorde det med Adam.. Det gick la okej får vi hoppas.. Men sedan har vi haft en lektion med engelsk männen och kvinnorna det var la kul att lära dem lite olika djur här i Sverige.. Nu har jag sovit en stund och så har jag ddamsugit och slängt i en maskin med tvätt och den är la klar snart. Sedan måste jag äta något kan bli köttgryta idag men inte bestämt mej fullt ut faktsikt. Sist på dagen är det styrketräning och får la hoppas det ska gå bra är faktiskt lite förskyld och få se vad jag orkar... men nu måste jag vidare.... Puss och kram

2 kommentarer:

  1. du är duktig du, både damsuger tvättar o lagar mat. sover tränar,de gäller o planera för att hinna med allt på en kväll. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hallojs, jag måste säga att jag blir imponerad, de är faktiskt inte många killar tror jag som tvättar själva tex,och jag trodde faktiskt inte du skulle kunna de heller( om vi tänker på att de inte va länge sedan som du la in mjölkpaketet i husvagnen...hihi kommer du ihåg?? Nä,nog med skämten jag är stolt över dig pontus, kämpa på kramisar moster

    SvaraRadera